Sunday, October 24, 2010

Susun dan Padankan

Share/Bookmark Ingat tak mase kite tadika dulu. Cikgu suro kite main susun-susun ayat dengan cara memadankan ayat dengan ayat yang sesuai. Sekarang nie, korang dah jadi mahasiswa dan mahasiswi korang ade buat lagi tak bende nie semua? Fahmie teringat mase zaman sekolah tadika dulu secara tibe-tibe. So, Fahmie buat lagi bende nie. Kadang-kadang seronok jugak. Bile lagi nak puji diri sendiri kan??

Susun dan Padankan:
Arahan: Sila padankan dengan ayat yang sesuai
p/s: harap-harap kalau ade cikgu yang menande. Fahmie dapat markah penuh ^___^

20 Organisma:

adrinaqamarina said... Best Blogger Tips[Menjawab]

oke! cikgu dah tanda, 100% untuk fahmie

Zulfahmi Abidin said... Best Blogger Tips[Menjawab]

@adrinaqamarina tapi awk cikgu ke?? biase cikgu kalau tande dye bagi 5 bintang..hehe

suffer8zine said... Best Blogger Tips[Menjawab]

cettt ye la tu pami, wakakap

Kasi Pecah! : http://goo.gl/TOwP

nabila sakura said... Best Blogger Tips[Menjawab]

hahah . comel saje :D slalu tulun adk y stndrt 1 wt kije skula , ase nk wt jgk . bkn nk ngaja :P

Ayeem Jemain said... Best Blogger Tips[Menjawab]

ishh camne awak ni fahmie? sume jawapan salah??! hahaha

Zulfahmi Abidin said... Best Blogger Tips[Menjawab]

@suffer8zine haha..ade unsur nada jeles disitu suffer..hahah

Zulfahmi Abidin said... Best Blogger Tips[Menjawab]

@nabila sakura haha..tuh syok sendiri namenyer lah..hahahah

Zulfahmi Abidin said... Best Blogger Tips[Menjawab]

@Ayeem Jemain lah..salah ke..terpakse aku buat lagi sekali la nie ^__^

efyna.pinkladies said... Best Blogger Tips[Menjawab]

hahaha... mmg suka buat padan2kan ni. hihi.

Farah Sygs said... Best Blogger Tips[Menjawab]

haha..cute en3 nieyh....cumel2...

Zulfahmi Abidin said... Best Blogger Tips[Menjawab]

@efyna.pinkladies hahah.a'ah.suke padankan....

Zulfahmi Abidin said... Best Blogger Tips[Menjawab]

@Farah Sygs alamak.malu lak fahmie kamu ckp mcm tuh..^__^

Yui_Wani said... Best Blogger Tips[Menjawab]

O_O

.____________________.

Fahmieeeeeee~!!!!!

Yui datang sini nak mintak aiskrim. :D

Main bende ni tak ajak orang. T_T

Takpe...takpe...uhuhuuuu

Zulfahmi Abidin said... Best Blogger Tips[Menjawab]

@Yui_Wani eee.yui yg kene bagi fahmei ice cream lah..wek2...mcm ne nk ajak.yui tak dtg bilik fahmei pon smlm..^__^

Sophie Al-yahya said... Best Blogger Tips[Menjawab]

tangan fahmi cantik dan menawan.Awww~

a ah laaa..teingat dulu2 punya latihan BM macam ni..nostalgia2..

Zulfahmi Abidin said... Best Blogger Tips[Menjawab]

@Sophie Al-yahya mate sophie ade masalah nie.....tangan fahmei selalu menulis blog lah.hahahah.sophie nie ade2 jer..

. perempuan sewel . said... Best Blogger Tips[Menjawab]

yg nie i stju! haha... :?D

Zulfahmi Abidin said... Best Blogger Tips[Menjawab]

@. perempuan sewel . terharunyer ade jgk org yg setuju.hehehe

aque said... Best Blogger Tips[Menjawab]

muahahaha.. agak nampak sengal ye disini.. :D

Zulfahmi Abidin said... Best Blogger Tips[Menjawab]

@aque aku dah cube mcm2 cara pon nmpak sengal lagi ke?? haha

Popular Post