Wednesday, August 3, 2011

Mimpi Jadi Kenyataan

Share/Bookmark

Hari yang baik untuk tidur petang dalam bulan bulan puase. Hari nie hujan renyai renyai. Aku pon dengan tak tidur sejak semalam tertidur lepas bukak kipas Panasonic dalam bilik. 

Dalam tidur aku mimpi aku makan. Sangat sederhana. Kurma dan biskut je. Tapi di kelilingi dengan Ayam Panggang Berapi, Ikan Bakar Dondang Sayang, Siew Mai Dah, Sattey Kajang, Kuih Muih edaran Mak Nona dan air paberet Air Kathirah Abu bakar. Sangat sederhana sampai nak menitis air mata kalau terkenang.

6:30 petang. 

Aku terbangon dari tido. Aku nampak mak tengah makan depan TV. 


Kantoi

20 Organisma:

Taufan Bin Ribut said... Best Blogger Tips[Menjawab]

mak kau kan sakit,,diharuskan tidak berpuase..


Entri Terkini :10 alasan munasabah kalau korang tak nak puasa

Entri terdahulu :Belajar shuffler dengan mudah



Watch my video songs ^_^

Eva DaNiaL said... Best Blogger Tips[Menjawab]

[shhhh ... mokcik .. mokcik ..!! anok mokcik nga kutuk mokcik lm blog dye ..! betoiii .... ta tipu nihhh ... shhh mokcik jgn cakap eva yg gtawu aw ..]wut wuttt ...!! ^__^

blog-tips-kurus said... Best Blogger Tips[Menjawab]

tidak tidur begitu lama? hhhmm.. tidak baik untuk kesihatan. :-)

Zulfahmi Abidin said... Best Blogger Tips[Menjawab]

@Taufan Bin Ribut

haha. aku igt dye puase asalnye.^_^

Zulfahmi Abidin said... Best Blogger Tips[Menjawab]

@Eva DaNiaL

alah eva. diam2 sudah. mak tak bace blog pon.^_^

Zulfahmi Abidin said... Best Blogger Tips[Menjawab]

@blog-tips-kurus

alah. aku dah slalu sgt mcm nie lah. hrmm. sorry. akan di ingat itu.^_^

nurulazlizamohdasri said... Best Blogger Tips[Menjawab]

haha . macam macam :)

keli said... Best Blogger Tips[Menjawab]

kirim salam dekat mak. dengan ucapan "moga cepat sembuh makcik."

^baju kurung^ said... Best Blogger Tips[Menjawab]

aisey mkcik, line xslalunya clear..
gajah klapran ad kt blkg rpenye, hahaha

nIeZa_sYid said... Best Blogger Tips[Menjawab]

kire tergugat iman la ni bile tgk mak mkn...hehehe

Nurul Syakira Zainal said... Best Blogger Tips[Menjawab]

join mak sekali!

Umie Artoqiemie said... Best Blogger Tips[Menjawab]

keropok moni kau x mimpi? hehehehe..
dengan mak sendiri pun nak tergugat, he elehh.

*ok en pah, klo de hari nanti, kite buka same2 ^_^

Chuu Muqhlis said... Best Blogger Tips[Menjawab]

buat-buat tak nampak sudah la.,
kesian mak tu., malu plak kang..:D

Robot | Sakti said... Best Blogger Tips[Menjawab]

bau mak kau makan masuk dalam mimpi ko kut.

hahaha

tia said... Best Blogger Tips[Menjawab]

eleh elehh.. mcm laa awak puasa penoh kann kan? ke penoh ni? hikhik!

Raden said... Best Blogger Tips[Menjawab]

mama musafir la...

lassiegewdix said... Best Blogger Tips[Menjawab]

perempuan selalu ade excuse okeyh :)

Elmoluya WutWut said... Best Blogger Tips[Menjawab]

ok lah dari makan dalam almari. hee

Rtp Farra Arisha said... Best Blogger Tips[Menjawab]

but then kenapa tengok mak makan? tak teliurr ke? hha.

sengat said... Best Blogger Tips[Menjawab]

:)

Popular Post