home about me banner licence contact

Thursday, February 3, 2011

Suatu pagi yang sejuk menggigil membawa ke pass urine

Share/Bookmark


♪♫♪ Air pasang pagi, surut pukul lima ♪♫♪ bangun pagi pagi siram pokok bunga ♪♫♪ pokok bunge melur tanam tepi batas ♪♫♪ itik dah bertelur ♪♫♪ ayam dah menetas ♪♫♪
 
Kau jangan tanyer kenape aku letak lyric lagu kanak kanak nie kat atas. Aku nak nyanyi sebelum aku tulis entry nie. ^_^ Rindu zaman kanak kanak sebenarnyer. Bile dengar lagu nie teringat bile bangon tido. Then kat luar ujan. Mak aku bawak aku pegi beli Roti Canai Pak Agil depan Sekolah Agama Dato' Omar Yusuf tuh. Lepas tuh bile kene tunggu dalam kerete aku tengok titisan air hujan kat tingkap kerete Gino konvert Kelisa tuh sambil tengok titisan ujan tuh berlumba mane sampai bawah dulu. 

Hasil pemerhatian rawak aku, kalau dulu time aku muda muda dulu (sekarang bukan dah tua lah.sekarang remaja) hujan tak pernah macam sekarang nie. Dah lah tak berenti renti, lepas tuh berhari hari pulak tuh. So, fenomina nie sebenarnyer berpunca dari kite jugak.

Korang sendiri kat skola cikgu dah cakap kan. Setiap ape yang kite cakap tuh doa. So, bile sesuatu perkara tuh di cakap berulang ulang ianya akan terjadi. Betul tak? Dan kalau korang nak tahu, aku dapat idea nie time aku bangon pagi pagi tadi then aku pergi toilet untuk pass urine atau mat salleh selalu cakap PU. Kalau tak paham jugak aku pergi kencing lah. grrr. Aku dapat falsampah nie time aku kencing yang tengah berasap asap tuh.Nampak tak bertape Hot nyer aku?

So, pada aku bende yang orang Malaysia nie selalu sebut itulah yang menjadikan negara kite nie hujan dan banjir sejak beberapa hari nie. Kesimpulan yang aku boleh buat kat sini adalah.

"Noh Hujan kau kene tukar name kepada Noh Claudy With A Chance Of Meetball".

Dengan harapan lepas nie tak turun dah air hujan. Lepas nie turun Ice Cream ke, Spaghetti, tak pon Chiken Chop pon jadi lah.

p/s: Sory guys, entry bersifat peribadi sebab dye curi Mizz Nina aku dan bersifat lapar.

13 Organisma:

sherah said... Best Blogger Tips[Menjawab]

nak gaaakkkkkkkk camtuuuu hujan spagethi meatball!!!!

Zulfahmi Abidin said... Best Blogger Tips[Menjawab]

@sherah

ahahha.kite duduk serumpon.ko pon dapat bahagian dye jgk.sherah.dont worry.^_^

Fatimah Az-Zahra Norazman said... Best Blogger Tips[Menjawab]

eh aku nak hujan dslr. perghh.

azlyana said... Best Blogger Tips[Menjawab]

jgn ler slhkn noh hujan24 jerk.. abg aku 2.. ish!! hehe

w0rd in my heart

qwert. said... Best Blogger Tips[Menjawab]

heheee , kesian noh . hahaa . tak pa still ada chance nih :)

what are you waiting for dude ? theheeeee

Rara Farah said... Best Blogger Tips[Menjawab]

aku perasan status kat fb pon noh hujan jgk..hehehe...

no wonder la bab2 PU tuh...skang nie ujan..sejuk....setakat 2,3 kali PU apelah sangat..normal..=.=

LINA JALIL said... Best Blogger Tips[Menjawab]

noh chocolate pleaseeeee..

Eja Razif said... Best Blogger Tips[Menjawab]

bro, bc entry lu, uat wa tersengih2 sorang....lepaskn mizz nina pergi weh....

Cik Miza said... Best Blogger Tips[Menjawab]

kalau turun hujan spegati, hari2 bagun nk hujan. lepas tadah, tido balik.

adrinaqamarina said... Best Blogger Tips[Menjawab]

oke, kte buat pakatan, ko amek miss nina, aku nak amek noh. sobs.

haha.

Anati Soki said... Best Blogger Tips[Menjawab]

kahahaha.. noh cloudy smart gak weyh!! wakakakka

APi said... Best Blogger Tips[Menjawab]

berjoget joget aku nyanyi lagu tu..^^

Sophie Al-Yahya said... Best Blogger Tips[Menjawab]

eh kene tukar bahasa melayu jugak kalau noh hujan tu. jadi noh mendung.hehe..

Popular Post