Saturday, October 8, 2011

Fokus

Share/Bookmark

Sebab aku boring. Assignment aku pulak melambak hari sabtu ahad nie.  Aku create satu game. Game tahap kanak kanak tadika je aku kasi. Kalau tak dapat jawapan dye tak tau lah korang nie layak ke tak sebenanyer bergelar Manusia. Tak pon Rabon. Tak pon korang memang takde bakat. Atau sebenarnyer korang ade masalah keturunan. ^__^

Soalan:
Daripada ABC sampai Z kat bawah nie. Cari kesalahan dye. okey.

AAA
BBB
CCC
DDD
EEE
FFF
GGG
HHH
III
JJJ
KKK
LLL
MMM
NNN
OOO
PPP
QQQ
RRR
SSS
TTT
UUU
VVV
WWW
XXX
YYY
ZZZ


Kalau dah jumpa mane kesalahan ABC kat atas nie. Baru korang tengok jawapan kat bawah nie ye.^_^ Untuk mengelakkan korang main tipu. Aku terbalikkan jawapan dye. So, kalau dah ready terbalikkan kepale korang. ^__^ 

p/s: Aku tak tanggung kalau korang nak bace jawapan urat tengkok korang tergeliat. 

Jawapan: ˙
snʞoɟ əʎɐdns ƃuɐɹoʞ əʇɐɯ əɔıʇɔɐɹd ƃuɐɹoʞ ɥoɹns ʞɐu əɾɐs ˙uod ɥɐlɐs əpʞɐʇ

10 Organisma:

dayu_myself said... Best Blogger Tips[Menjawab]

ceh...dah agak dah...
ish3

Wan Zulqhairi said... Best Blogger Tips[Menjawab]

Naseb baek laa aku tak gila nak cari jwpn dia smpai 2jam.. dh tak jmpa jwpn 2minit tros tgk jwpn. hahaha..

Yui Light said... Best Blogger Tips[Menjawab]

Pi buat assginment lah! ahahhaaha

zikeryhassan said... Best Blogger Tips[Menjawab]

ahaha. aku memang fokus

fzza podzy said... Best Blogger Tips[Menjawab]

Memang hobi peningkan palahotak baca entry neh . -,-

:: Khai Artzfar :: said... Best Blogger Tips[Menjawab]

thanks a lot fahmie!!! sebab tergeliatkan leher aku..ahha

Oasis said... Best Blogger Tips[Menjawab]

Choi... Dah la mata akunmmg sedia rabun. Nasib baik aku tak terbalikkan pc ni..

APi said... Best Blogger Tips[Menjawab]

nasib baik gua dah pro ngan taktik lu..
ke memang gua pemokus yang baik?

Amna.Qadeeja said... Best Blogger Tips[Menjawab]

aku tak terbalikkan kepala pun aku dah tahu kau nk bg jawapan ape. hebat kan?

farahgokkana said... Best Blogger Tips[Menjawab]

kakak aku menjerit tengok aku terbalikkan lappy dia sebab nak baca jawapan kau tuh. tahniah Fahmie ! -___-"

Popular Post