home about me banner licence contact

Thursday, March 8, 2012

I Berputar

Share/Bookmark
Aku duduk di atas mangkuk tandas, angan angan menjadi perdana menteri. Merubah semua yang aku alami, angan angan yang belum pasti aku kecapi. Cubaan berhenti dari merokok tahap motivasi diri. Kau musuh negara wahai api. Kau punye penangan memang gile babi. Wow kau bebual berapi. Sedarlah weh, semua kau kate kadang kadang hanya tahi. Ape aku peduli. Fakyubebi

Ye aku belum tidur lagi. jam pukul 5 30 pagi. Ape nak jadi. Aku belum ke kelas lagi. Relax lah weh, kan awal lagi. Mungkin minggu depan baru aku pegi. Itu pon tengok lah mood aku nanti. Oh mak, sorry. Kali nie alang janji. Alang lah name di beri. 

Bile tak tido otak aku kooki. Jangan di tanye ape maksud kooki. Baru aku reka tadi. Again, fakyubebi. Ape gune kau dikenali, kalau kau hanya roti. Jadi sampah bile dah basi. Ayat kau gune same je di hati. Oh orang itu, I tak cakap Fakyubebi. Aku dah macam berpuisi, koma dan titik di sana sini. Oh aku suke ini. 

Aku sambung lagi. 

Yang atas korang bace tadi hanya mukadimah. ^_^ pandai tak aku nak korang terus bace panjang panjang. *kening naik naik*  Aku dah takde bahan yang lebeh ilmiah dari nie untuk santapan korang. Sorry. 

Oh, aku dah naik University dah. 1st week suck. Result last week suck. That moment bile kite perlukan pertolongan kawan kawan kite yang terdekat. Semua tak nak tolong, suck. Hutang banyak la jugak, suck. Tak dapat tidur ikut waktu yang sepatotnyer, suck. Sekurang kurangnye aku taip, bagi korang semua bace, korang semua tahu. Atau, semuanya akan jadi same macam tu jugak. Ingat nie. 

"Speak up, be heard, if you don't say a word. Everything will stay the same way" hahaha. Aku benci bahase penjajah. Fakyubebi. 

Mak aku sehat, rim moto aku pon kilat. semua okey. #TwtupJohor pon okey so far takde masalah. Aku relax. Aku suke Mengekalkan Kesempurnaan. Penat pulak taip. Lapar. Aku rindu Mia, Aku rindu Ariff. Lagi rindu kat Dia. Hai Dia. Dah bace nie BBM I okey. I tunggu. ^_^ 

Tapi dunia sekarang tak okey. Pegi lah mengundi. Jangan lupe lagi. Jangan lupe support StopKony2012 nie sekali. Dunia umpama neraka, hidup ibarat layang layang. LOL, kau kalau busybody, fakyubebi. 

P/s: Jaga bahasa anda lain kali. Tau pon tak suke bile aku banyak mencarut nie. Sebab aku buat salah tadi. Sorry. 

10 Organisma:

Raden said... Best Blogger Tips[Menjawab]

1st!



fuh~ nsib baik xpkai bb dah. kalo x mest TERperasan

Chuu Muqhlis said... Best Blogger Tips[Menjawab]

aku bace post kao ni terase macam eminem tga rap XD

Feymao ( ˘ ³˘)❤ said... Best Blogger Tips[Menjawab]

pandai kau berpuitis..kau patut masuk pengajian bahasa lah

Feymao ( ˘ ³˘)❤ said... Best Blogger Tips[Menjawab]

pandai kau berpuitis..kau patut masuk pengajian bahasa lah

Unknown said... Best Blogger Tips[Menjawab]

Stress sana sini tak habis-habis lagi, itulah hidup seorang student universiti.

Unknown said... Best Blogger Tips[Menjawab]

dia? sape i ke? err

semput aku baca entri ni agagaga

FIFIEY LYCHEE MARATION said... Best Blogger Tips[Menjawab]

ye la, kenapa mcm rap ni? haha... baca pun laju2...!

Sheila said... Best Blogger Tips[Menjawab]

Mia :B

tiafazunia said... Best Blogger Tips[Menjawab]

ape kau merepek ni setannnn?!

bak mei la bbpin woi! ada bb senyap senyap! heh!

Prince Noob said... Best Blogger Tips[Menjawab]

problem???

Popular Post