Thursday, November 24, 2011

Sejuk

Share/Bookmark
Susahnye nak bangon pagi nie. Aku salahkan musim tengkujuh sebab buatkan tidur malam ku nyenyak menjelang subuh. Banjir merata rata tempat. Hujan kat luar rumah. Dalam hati pon hujan jugak kengkadang. Stress gile weh blajar. #Untunglah kalau ade orang yang tersayang. Boleh dye teman tidur malam. ^_^

Aku: Sayang, i kene bangon nie.

Dia: Tak yah lah bangon. Sejuk kat luar tuh.

Aku: I kene mandi lah. I kene pegi class nie.

Dia: Alah. Kejap lah. Kelas you kan start kul 8:30. Sekarang subuh lagi nie.

Aku: Eh. Tak boleh. You tau kan I tak suke ponteng ponteng class nie.

Dia: Ala Yang. Nanti you pegi kelas sape nak teman I? you sanggup ke tengok I sorang sorang kat bilik?

Aku: Memang lah I tak sanggup. Tapi I terpakse.

(dye hug aku makin kuat. dye tak nak melepaskan aku)

Aku: Ok ok. I tak pegi kelas. I suke bile you hug I macam nie pagi pagi. ^_^

Dia: Ha macam tuh lah. Petang nie mandikan I pulak ye.

Aku: Oh lupe nak bagi tau. Petang nanti lepas I mandikan you. I tukarkan you dengan Si Biru tau. Malam nie I nak tido dengan Si Biru pulak.

Dia: Tapi you......

Aku: You basah. Macam mane nanti malam I nak tido dengan you basah basah.

Dia: Yelah yelah. Tapi pagi nie I nak hug you puas puas dulu ye.

Aku: Ok.



Watak Dalam Dialog:

Aku     : Zulfahmi Abidin

Dia      :Selimut 1

Si Biru :Selimut 2

p/s: Aku terponteng class pagi semalam. 

7 Organisma:

haziqah soffian said... Best Blogger Tips[Menjawab]

hew2..pikir ape lah tdii...ok nice!!

syAzAnA said... Best Blogger Tips[Menjawab]

alasan lah kau xnak g kelasss. hahhahaha

Suraya Aris said... Best Blogger Tips[Menjawab]

agak dah. huhehuhe

FIFIEY LYCHEE MARATION said... Best Blogger Tips[Menjawab]

musim tengkujuh memang begitulah nasibnya. hujan, mengantuk, tidur, lapar, sedar!:)

Chuu Muqhlis said... Best Blogger Tips[Menjawab]

lol., barkasih sayam dgn selimut xD

FiM here! said... Best Blogger Tips[Menjawab]

lol. kesian.

Nurul Afifah said... Best Blogger Tips[Menjawab]

bengong dan bengong lagi..
kahkahkah..siot..

Popular Post