Tuesday, September 6, 2011

Ini Cerite Hari Raya Ku

Share/Bookmark

Oleh sebab terlalu banyak bende aku nak cerite pasal hari raye aku. Campur dengan tidur siang raye pertama dan kedua yang ade mimpi panjang menjela tuh. Malas pulak aku nak cerite.So lain kali jelah aku cerite. 



#okbai


p/s: Selamat Hari Raye Aidilfitri. Mintak maap dari hujung rambut Afro ku sehingga ke hujung jari kaki ku ini.

19 Organisma:

cik LyLy said... Best Blogger Tips[Menjawab]

amboi, panjang bebenor ler cerite raya awk tuu~

Umie Artoqiemie said... Best Blogger Tips[Menjawab]

lorh...

Rara Faramyza said... Best Blogger Tips[Menjawab]

panjangnyaaaaaaaaaaaa entryyyyyyy -.-

hahaha

Rara Faramyza said... Best Blogger Tips[Menjawab]

panjangnyaaaaaaaaaaaa entryyyyyyy -.-

hahaha

SyazwanSarawak said... Best Blogger Tips[Menjawab]

menarik betul cerita raya bro -__-

Nur Intan Syafinaz said... Best Blogger Tips[Menjawab]

Panjang giler cerita raya ko ek..menarik aku suka giler..naseb tak giler je..hahahahah

aque said... Best Blogger Tips[Menjawab]

wah.... cerite raye paling besh... hehehehe...

ap2 pun selamat hari raya n happy merdeka ye :D

Amna.Qadeeja said... Best Blogger Tips[Menjawab]

ceh tak masuk akal entri kau.

APi said... Best Blogger Tips[Menjawab]

sedang bbm dengan gadis la tu..

Raden said... Best Blogger Tips[Menjawab]

mase nie awak sedang bbm sy kn?

Robot | Sakti said... Best Blogger Tips[Menjawab]

panjang dipendekkan ?

Chuu Muqhlis said... Best Blogger Tips[Menjawab]

LOL. tah bila tah lain kali tuh XD

YuiLight said... Best Blogger Tips[Menjawab]

Aicehhhhh! .___.

^baju kurung^ said... Best Blogger Tips[Menjawab]

#okbai. haih

Sarah Mohd Saleh said... Best Blogger Tips[Menjawab]

itu je ker derrr.cheitt podahhhhh

adrinaqamarina said... Best Blogger Tips[Menjawab]

pahmie, kenapa muka ko dalam gambar tu macam tak bermaya jeee, ni mst sebab kes tdo petang ni, hilang seri~ :P


merah nampak menawan~


baru perasan, cantik nomb followers ko~

Anonymous said... Best Blogger Tips[Menjawab]

handsome kau berbaju melayu,HAHA

IMANSHAH said... Best Blogger Tips[Menjawab]

singgah sini

Cik Mon Kiera said... Best Blogger Tips[Menjawab]

to me this year hari raye... ntah same jek. heee.

Popular Post